SANGAP


22 oktober 2007 , Dipertontonkan karya klasik yang secara tak sengaja tergali kembali dari lipatan sejarah. Karya ni tak pernah keluar pun kat mana2 penerbitan, pasal tak pernah hantar pun, saja je suka2 lukis, pasal dah takde benda yang aku minat melainkan melukis, biarpun nampak cakar ayam, ayam cakar pun mungkin lebih kemas lagi agaknya. Karya2 ini entah zaman bila dihasilkan pun aku dah tak ingat, cuma yang aku ingat ianya dah wujud sebelum George Lucas terfikir untuk mencipta Star Wars.
Karya2 ini kemudiannya di proses kembali menggunakan teknologi infra-merah. Saksikanlah sendiri karya2 lama yang telah diberi nafas baru dan nafas berbau.


















HIMPUNAN LAWAK SENAK PERUT PALING MENGARUT DI MAYA PADA.


Kartun-kartun berikut ini semua karya klasik, yang dicipta awal 90an dulu, masa tu tak reti teknik2 melukis yang betul. Lagi pun tiada siapa yang bimbing so main belasah je lukis ikut suka hempedu . Lakar-lakaran pun tak buat cuma cakar-cakaran je tu yang nampak serabut je katun ni. Dialog pun tak pandai nak asingkan kat kertas lain. Terus tulis, terus tampal. Masa tu asal cakar je kertas kosong terus jadi kartun, asal cakar je jadi kartun, asal jadi kartun je cakar.











Apa yang tersiar ni semuanya karya lama, karya terbaru semua dalam pembikinan, dan ada juga karya lama yang dlm pembikinan semula. Apa-apa pun, kalau tiada halangan ,karya terbaru akan berada di pasar tani berdekatan anda itupun kalau dah siap di bikin kalau tak siap gak sendiri bikin lah.








Post a Comment

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!

Popular posts from this blog

Clip Art: Kategori Sukan

Langkah-langkah dalam Proses Rekabentuk Grafik: