Posts

Showing posts from November, 2008

Superhero yang eksyen

Image

Letih Show:Miss Universe

Image

Balong :The Chicken Story

Image
Diinspirasikan dari kisah benar seekor ayam yang kini sudah selamat dijadikan lauk kurma untuk kenduri doa selamat..Hayatilah kisah -kisah terakhir dalam hidup beliau sebagai seekor ayam..seperti yang di ceritakan melalui sms terakhir beliau...isk..isk..iskk..


Katak oh Katak

Image
Tengok citer ALi setan ari tu mmg pecah perut...tu yg dpt idea nak lukis katak degedek gedek ong ong ong Katak...oh katakk..Katak ni baka yang ayu punya
sebenarnya tengah busy giler ni sampai nak lukis kartun pun tak berkesempatan..katun pun dan merajuk dengan aku...pastu teringat ada sorang tu mintak lukis kan katak..tapi dah tak ingat sapa..so sapa yg berkenan tu suntinglah katak ini jadi teman hidupmu,,ekeke . Mari kita taip sikit puisi katak

Katak oh katak
kenapa engkau katak
Aku adalah katak
kerana aku bukan Badak

Katak oh Katak
Kenapa engkau bukan Badak
Aku bukan badak
kerana aku katak

Katak oh katak
Kenapa kau katak dan bukannya badak?
Hoi budak !!
Kau ni kenapa?? dah hilang otak?
Tak nampak ke rupa aku macam katak
takkan lah aku ni badak

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!