Posts

Showing posts from November, 2018

Recharged

Image

Pengalaman

Image

Pandai

Image

Salam Maulidur Rasul

Image

Experiment

Image

Genius

Image

Cakap

Image

Lawan

Image

Top 6: Berhenti Merokok

Image
Tips Berhenti Merokok, Cara Berhenti Merokok, Teknik Berhenti Merokok walau apapun namanya adalah menyuruh orang untuk berhenti merokok.

Dah lama merokok pastu suruh berenti! Ingat senang macam tekan brek? Tekan je terus behenti.. Susah beb kalau nikotin tu dah jadi darah daging.. kalau sejam tak sedut tak tentu arah dibuatnya.. Itulah antara luahan perokok tegar yang amat susah nak berhenti merokok kalau yang berhenti beli rokok tu mungkin ramai tapi masih pau rokok orang. Jadi kita sebagai kawan, sahabat,saudara, adik, abang, kakak, sepupu, anak, isteri, biras, ketua kampung dan sebagai apa sekalipun perlu prihatin dan bertanggungjawab dengan masalah mereka ini. Untuk menikmati udara yang segar dan bebas dari asap rokok kita perlu menjalankan tanggungjawab kita didalam membantu perokok ini berhenti merokok. Selalunya perokok kalau ada inisiatif untuk berhenti merokok tentu mereka berusaha berhenti dengan pelbagai cara antaranya hisap gula-gula, tidak membeli rokok dan pelbagai…

Makan

Image

Umur

Image

Panjat

Image

Bola Yang Di Sepak

Image
www.ijoireka.com dengan kerjasama www.kerajaankomik.com


....

Mistakes

Image

Kacau

Image

Helmet

Image

Tuntut

Image

Lambat

Image

Ayam

Image

Congratulation

Image
Tahniah kepada semua yang berkonvo

Eksiden

Image

Cakaran Inktober2018

Image
Antara cakaran yang sempat terhasil sepanjang musim Inktober2018 yang lalu. Cakar pun spontan sesaja je takde draf takde plan tup tup ni lah yang terjadi.







Pindah

Image

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!