Posts

Showing posts from February, 2011

Apa yang Terjadi?

Image
Apa yang terjadi? Satu pagi yang biasa aku pun melangkahkan kaki ke perut ibukota. Aku pun melewati segala lorong, jalan dan keluar masuk bangunan dengan tujuan nak cari ilham untuk buat komik.Ilham tak jugak jumpa walau dah rata ceruk bandar aku redah. Aku pun duduklah di sebuah bus stop yang separuh hancur dikerjakan oleh sang vandelis.Bersebelahan itu terdengar 3 orang perempuan yang sedang berforum dengan hujah masing-masing seolah-olah di dewan parlimen. Semakin aku amati hujah –hujah mereka semakin aku yakin yang mereka bukan lah berbicara bab masalah umat atau masalah negara sebaliknya berbicara tentang seseorang. Si A mengutuk orang tersebut dengan sesedap pankreasnya ditokok oleh si B ni tadi yang sambil mendengar penuh kusyuk sambil si C mengiyakan dan menyedapkan lagi dengan efek yang hebat. Lepas tu aku pun angkat kaki pasal malas nak dengar lagi. Sambil berjalan aku pun fikir apa yang aku cari ni? Tetiba satu tiupan angin menyapa wajahdan tak semena-mena aku dapat satu i…

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!