Posts

Showing posts from October, 2011

Team Building

Image
Lama betul dah aku tak melukis kartun, bukan malas tapi tak sempat itulah alasan yang terbaik yang terlintas di batu jemala ini. Bebaru ini aku daptlak tugasan untuk buat teaser iaitu visual yang boleh menarik minat khalayak untuk menyertai Acara Bina Pasukan@ Team Building yang akan dilakukan nanti.

Tentu acara-acara azab menanti peserta-peserta team building ni kan seperti  menyelam di dalam kubang gajah hidung pendek , memanjat pepohonan berduri di kala senja merah di ufuk timur, merangkak didalam lubang biawak yang kesepian, berjalan sendirian didalam kegelapan dan kesunyian malam ditemani unggas, agas dan buragas dan macam-macam lagi yang serik seram dan serun terbayang di mata dan diminda para peserta. Apa pun Team Building ini sebenarnya nak memupuk semangat kekitaan dan semangat juang didalam satu pasukan.
Selalunya kesemua peserta team building ini tanpa mengira usia, pangkat dan jawatan akan di lanyak dan diuji dengan aktiviti -aktiviti  luar pintu yang lasak dan extreme a…

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!