Katak oh Katak


Tengok citer ALi setan ari tu mmg pecah perut...tu yg dpt idea nak lukis katak degedek gedek ong ong ong Katak...oh katakk..Katak ni baka yang ayu punya
sebenarnya tengah busy giler ni sampai nak lukis kartun pun tak berkesempatan..katun pun dan merajuk dengan aku...pastu teringat ada sorang tu mintak lukis kan katak..tapi dah tak ingat sapa..so sapa yg berkenan tu suntinglah katak ini jadi teman hidupmu,,ekeke . Mari kita taip sikit puisi katak

Katak oh katak
kenapa engkau katak
Aku adalah katak
kerana aku bukan Badak

Katak oh Katak
Kenapa engkau bukan Badak
Aku bukan badak
kerana aku katak

Katak oh katak
Kenapa kau katak dan bukannya badak?
Hoi budak !!
Kau ni kenapa?? dah hilang otak?
Tak nampak ke rupa aku macam katak
takkan lah aku ni badak

Comments

Anonymous said…
adoila..
lawak2...
nak katak..nak katak...
:)
jgn dengkur bunyi katak pule :)

pergh lukis yg unik. sy suke siot!
Iliana said…
lagi pecah perut tgk itu katak...unik
Admin said…
waa...smart r kaler katak 2..
pakai medium pe ek?
ijoi said…
pakai ps cs2 je
Anonymous said…
Kalau katak lelaki mcm mane lak rupanye....
ijoi said…
tambah telur aje jadilah katak lelaki

Popular Posts