Loyar Buruk














Comments

Jonjenin said…
HEHEHEEE...
best tol lawak ni.
gayour said…
1- encik dah ada asas melukis kartun yang baik. kena rajin lagi praktis untuk mendapatkan stroke yang lebih baik dan berkualiti. tahniah!
2- encik punya jati diri dan identiti sendiri yang terserlah sebagai seorang kartunis Melayu. tidak meniru atau terpengaruh dengan mangga( contohnye ).tahniah!
3-walau stroke kartun encik tidak secantik seperti mangga yang menjadi kegilaan pelukis muda skang ni... encik yakin, percaya dan berbangga dengan stroke buatan sendiri/malaysia! tahniah!
4- encik begitu sensitif sebagai seorang kartunis dengan tidak melupakan isu semasa yang menjadi tanggungjawap kartunis untuk merakamkannya dalam karya iaitu melalui karya ' cinta IT '. tidak hanya membuat karya humor slapstick. tahniah!
5- selamat trus melukis kartun/berkarya. moga ada kebaikan dan berjaya. insyAllah.
ijoi said…
Terima Kasih Encik Gayour aiseh takyah lah kita ber encik2 ni rasa macam gi interview gomen plak. InsyaAllah saya akan terus memperjuangkan katun kemelayuan dan kenusantaraan dan kalau boleh nak cuba celen mangga. kalau tak pat celen gak saya akan makan mangga itu cicah kicap.
Anyway terima kasih x terhingga atas nasihat yg memberikan saya lebih berkeyakinan untuk berkarya.
Anonymous said…
woi.ijoi..pandai buat kartun..ko buat kartun aku laaa.. buat cartoon masa amik piksa oum..baru classs...
Nas-Aguri said…
Wuhoo... tak sangka lak brader Gayour bagi komen BEST kat ko. Selama ni... tak pernah aku jumpa beliau bagi komen yg menaikkan semangat terutama kpd kartunis baru. Ni la first time aku baca dan aku harap ko bleh terus sukses dgn karya ko. Tak payah la sampai cicah manga ngan kicap... sbb ko tetap akan ada pengikut setia ko sendiri.

Hmm... kalo brader Gayour kata OK. Bleh la kot try-try apply utk siar kartun kat majalah kitorang.

Popular Posts