Hikayat Pendekar vs Samurai:Hari ini dalam sejarah mereka..


Citer ni sebenarnya terhasil bila aku membelek komik-komik kepahlawanan macam pedang setiawan dan alam perwira dan sewaktunya. Lantas terdetik idea nak spoofkan komik mereka ni. Kalau korang peminat komik2 begitu yg memang berlambak kat pasaran kitani cuma di pasar lambak je belum ada jual komik korang tentu biasa jumpa adegan bilamana karakter tu melompat ke menerkam ke mesti ada imej binatang dibelakangnya iaitu menggambarkan aura yang digunakan oleh karekter tersebut. Lagi satu adegan yang melibatkan x-ray tulang pun mesti ada kan.. idea-idea tu yang aku pinjam untuk di spoofkan dalam komik hikayat pendekar vs samurai ni....
4 comments

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!

Popular posts from this blog

Clip Art: Kategori Sukan

Langkah-langkah dalam Proses Rekabentuk Grafik: