Wang, Pengaruh dan Kuasa


Adakah wang yang berpengaruh dan berkuasa?
atau Pengaruh yang berwang dan berkuasa
atau kuasa yang berwang dan berpengaruh.
Kalau aku ada wang, adakah aku akan berpengaruh dan berkuasa?
Kalau aku berpengaruh , adakah aku akan berwang dan berkuasa?
Kalau aku berkuasa adakah aku akan berwang dan berpengaruh?
Wangkah yang beli pengaruh? Atau Kuasa yang mempengaruhi wang?
Kalau aku ada wang, aku pun akan sama dengan mereka yang berpengaruh dan berkuasa
kerana mereka berkuasa dan berpengaruh disebabkan wang
mereka berwang kerana punya kuasa dan pengaruh.
Wang boleh beli pengaruh, kuasa dan kain kapan
tapi wang tak boleh beli pengaruh,kuasa dan ruang yang selesa di sana..

Selamat berwang dan pastikan wang anda selamat.

Worldcup 2010: Spain 0 Switzerland 1.. cayalah...

Comments

Popular Posts