Kem Bina Pasukan


Team Building tu makin hampir tiba dan aku makin sibuk berkempen untuk tarik minat diorang ni.  Maka aku pun diarahkan mendesign  T shirt Team Building.  Seronok sebenarnya team building ni aku memang suka masuk hutan ni tapi tu dulu masa bujang . Sekarang ni berdebar pulak nak masuk hutan balik mana taknya sejak berumah tangga dan beranak pinak ni dah lama tak berkecimpung dengan aktiviti hutan-hutan ni kalau ada pun takat hutan belakang rumah kat kampung. Tidur makan dalam hutan rimba  hujan tropika dah lama tak buat. Rasa teruja pulak nak masuk hutan ni. Geng-geng hutan aku dulu pun semua dah jadi macam aku tu yang dah takde geng nak keluar masuk hutan. 



Asalnya aku nak lukis kartun dah siap lakar pastu tetiba jadi maleh pasal kebizian menjengukkan dirinya lantas aku pun menyuruh member duduk depan aku dan mengklik butang pada henpon dan ambil foto mereka dan manipulasi foto tersebut hingga jadi macam kartun dan berapa banyak dan daaaaa 

foto
Gambar asal

Hasil manipulasi guna  APS CS5
Background yang digunakan

Hasilnya


Comments

Popular Posts