Top Sellers Hot Selling Products



Top Sellers Hot Selling Products , Top Seller Hot verkaufte Produkte, Penjual Top Hot Menjual Produk


Aku suka berjalan nak melihat gelagat orang. Ada sekali tu seorang penjual lelaki (salesman) menghampiri aku dan mula mengeluarkan satu produk, aku tak berkenan lantas menolak, kemudian dia keluar satu lagi produk lain pun aku kata tak mahu pastu dia keluar produk lain pulak pun aku kata tak mahu pastu dia keluar produk lain pulak  pun aku kata tak mahu pastu dia keluar produk lain pulak  pun aku kata tak mahu pastu dia keluar produk lain pulak. Begitu bersungguh encik penjual lelaki itu. Aku kagum sebenarnya dengan kemampuan encik itu bertutur dengan laju malah lebih laju dari keretapi peluru di Jepun lancar petah dan takde sesangkut walau sesaat pun. Encik itu memang handal berkata-kata dan berusaha tanpa segan,silu dan jemu. Untuk encik itu aku nak cadangkan supaya terus mendisplay kesemua produknya dengan sekali tunjuk tanpa perlu membongkar beg sampai 10 - 15 kali semata-mata untuk mengenalkan produknya. Buat macam dalam kartun diatas.
Kan mudah dengan sekali tunjuk bakal pelanggan sudah dapat melihat semua produk yang hendak dijualnya.

Sekian wassalam

Post a Comment

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!

Popular posts from this blog

Clip Art: Kategori Sukan

Langkah-langkah dalam Proses Rekabentuk Grafik: