Kaitan Angkasawan dan Kalkulus


Kalkulus (Bahasa Latin: calculus, artinya "batu kecil" untuk menghitung). Kalkulus adalah ilmu mengenai perubahan,. Kalkulus adalah penyelesaian  terhadap  pelbagai masalah yang tidak dapat diselesaikan dengan algebra asas.
Kalkulus mempunyai dua cabang utama, iaitu kalkulus pembezaan dan kalkulus kamiran yang saling berhubungan melalui teorem asas kalkulus.
Dipetik dari http://ms.wikipedia.org/wiki/Kalkulus

Nak tahu lebih lanjut tanyalah  cikgu anda atau  ibu bapa anda jika mereka cikgu atau adik beradik anda jika mereka cikgu atau saudara mara anda  jika mereka cikgu atau jiran anda jika dia cikgu atau ketua ronda rukun tetangga anda jika beliau seorang cikgu atau diri anda sendiri jika anda sememangnya cikgu.





Video menunjukkan seorang guru yang stress kerana tidak dapat mengira dengan tepat angka-angka yang ditulisnya kerana angka tersebut telah berubah menjadi sawan dan mengambil keputusan untuk terbang kebulan. Bagi menyelesaikan masalah serta memujuk angka  tersebut pulang ke bumi  maka beliau terpaksa terbang kebulan.  Maka itulah asal usulnya angkasawan. 

Angka itu tak sawan tapi orang yang jadi sawan kerana angka  kalau tak takkan orang teruja melihat angka makin banyak angka makin masyukkkk. Sangup ngangkung,ngongkrong,nonong dll demi untuk meminta angka yang busat-busat punya. 



Kenapa tetiba aku merepek?? Kerana tension blog ini telah digodam oleh penggodam hingga habis koleksi komik aku dideletenya. Kenapa mereka menggodam kalau menggodakan lagi best. Kepada Penggodam@hackers tolonglah godam website yang lagi best dari blog aku yang tak sepertinya ini. 

Comments

Popular Posts