Jobless Cat

Adakah kucing ini yang takde kerja atau aku yang tak de kerja sampai buat kucing ni jadi macam ni.

Aku sebenarnya tengah nak mereka bentuk visual untuk makanan kucing tetiba visualnya tak menjadi pasal model kucingnya bertindak begini tanda protes. Kucing pun pandai protes kerana makanan kucing yang dipromosi hanyalah perasa ikan sedangkan beliau mahu perasa kambing berempah.

Jika kucing anda berkelakuan seperti ini jangan risau kerana beliau tidak dijangkiti Selesema Kucing atau Cat Flu tetapi mahukan makanan perasa lain je yelah asyik balun tulang ikan atau friskis je cubalah bagi burger ke pizza ke.



Post a Comment

Need Design? Contact Us NOW!

Need Design? Contact Us NOW!

Popular posts from this blog

Clip Art: Kategori Sukan

Langkah-langkah dalam Proses Rekabentuk Grafik: