Caricature

Sebelum ini memang jarang aku buat karikatur kerana tak berapa pandai pasal bila lukis aje tak sama dengan tuannya. Tapi kerana tidak mahu menghampakan permintaan sekeliling aku pun mencuba ialah orang semua ingat bila boleh melukis maka bolehlah lukis potret atau karikatur. Terus terang aku tak pandai dan bukan kepakaran aku. Ni pun antara karikatur yang sempat aku belasah.  Mohon maaf jika tak berapa nak menjadi, saja cuba cuba, cuba cuba pun masyuk... Alhamdulillah.

Karikatur ini semua dibuat secara digital guna Photoshop aje.  Kebanyakan karikatur ini dimuat naikkan kedalam facebook mereka-mereka tersebut.  Kalau anda nak karikatur boleh pm saya atau emel saya. Caj? Boleh runding...Insya Allah saya boleh tolong manalah tahu nak guna karikatur untuk kempen ke,  kawin ke, birthday ke atau nak bagi awek ke, makwe ke, bakal bapak mertua ke atau untuk simpanan sendiri ke atau  apa saja yang anda rasa anda nak buat dengan karikatur anda.










Comments

Popular Posts